Thursday, July 31, 2014

Byggdag 44.1 - Hammarband skänkes

Jodå, måtten stämde... men jag tänkte fel när jag tog måtten. Alla hammarbandsplank var typ 2-3 cm för korta :(((

De felaktiga hammarbanden bortskänkes således. Går säkert att använda till ved eller tandpetare eller nåt. Fritt vårt lager.

Nu måste jag beställa nya plank från sågen. Rätt less måste jag medge. Jag for och fiskade i stället. Det gick också bra. Hela två bottennapp. Trots det gav det lite ro till själen. Tack min älskade Carin för att du tog hand om allt annat!

Nåja, det blir väl roligt sen. Och värre saker kan hända, cancer och krig och sånt skit. Det här bakslaget är i det stora hela inget att deppa ihop för.

Godnatt, med hopp om en bättre värld så att felaktiga hammarband blir det värsta som kan hända.

No comments:

Post a Comment